"Enterrement à Ornans" (Κηδεία στην Ορνάν)

αισχύλου-ορέστεια

''...Τι έγινε μετά δεν είδα, μα κι αν το είδα δεν το λέω. Αυτό που θα συμβεί όταν συμβεί,θα το γνωρίσεις...μην κλάψεις απο πριν για κάτι που δεν ξέρεις, με το ξημέρωμα θα ρθεί το μέλλον μην φοβάσαι, και όλα θα γίνουν τότε και θα τα μάθεις όλα..'' Aισχύλος-Ορέστεια

Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011

Red NoteBook - Δόθηκαν τα κρατικά βραβεία λογοτεχνίας

Red NoteBook - Δόθηκαν τα κρατικά βραβεία λογοτεχνίας

Εθνικισμός και κοσμοπολιτισμός

Εθνικισμός και κοσμοπολιτισμός   του Νίκου Μουζέλη  (ομότιμος καθηγητής Κοινωνιολογίας στη London School of Εconomics).

 Ευτυχώς με την παγκοσμιοποίηση δεν έχουμε μόνο τον κοσμοπολιτισμό των jet set και των golden boys. Εχουμε, κυρίως στη νέα γενιά, έναν αντικαταναλωτικό, ανθρωπιστικό κοσμοπολιτισμό που επικεντρώνεται στα προβλήματα των μεταναστών, της παγκόσμιας φτώχειας και της κλιματικής αλλαγής. Αυτού του είδους ο κοσμοπολιτισμός παίρνει τη μορφή κινημάτων που εντάσσονται στη διαμορφούμενη παγκόσμια κοινωνία των πολιτών- κινημάτων, όπως η Greenpeace, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, η Διεθνής Αμνηστία 


Το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι καθρέφτης της ελληνικής κοινωνίας

Το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι καθρέφτης της ελληνικής κοινωνίας
Άγγελος Χανιώτης . Απόφοιτος ο ίδιος του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητής τώρα στο Πρίνστον, διατελέσας αντιπρύτανης στο κορυφαίο ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης

Ιστορία χωρίς πλάνα

Tης Mαριας Kατσουνακη

Τα εγχειρίδια, οι σχολικές αίθουσες με τις εικόνες των εθνικών ηρώων, οι σχολικές γιορτές με τα θεατρικά δρώμενα, οι επετειακοί λόγοι, διαμόρφωναν το κατεξοχήν ιστορικό γεγονός της συνέχειας, της ενότητας, του ηρωισμού και της δικαίωσης του ελληνικού έθνους. Η πιο σκεπτικιστική, αποστασιοποιημένη ή, απλώς, ψύχραιμη προσέγγιση αυτού του πυλώνα της εθνικής ιστορίας, θα ισοδυναμούσε με απειλή κατά της εθνικής ιστορίας και της εθνικής ταυτότητας. Πόσω μάλλον μια χιουμοριστική, αιρετική ή ανατρεπτική διάθεση απέναντι στους θρύλους και στις παραδόσεις.
Για να συναντηθούν τέχνη και ιστορία, θα πρέπει η εκπαίδευση να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ενός πολυσυλλεκτικού και γόνιμου διαλόγου. Χωρίς αμφιβολίες δεν παράγεται τέχνη. Ενδεχομένως ούτε και ιστορική έρευνα.

Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Ωδή στην ανυπακοή

Φράκο ή φουστανέλα;

Φράκο ή φουστανέλα;
 Η αναψηλάφηση των ιερών και οσίων της Ιστορίας αποτελεί για πολλούς άμεση απειλή αμφισβήτησης της αντίληψης που διατηρούν για τον ίδιο τους τον εαυτό και την ψυχή τους. Αντιλαμβανόμαστε έτσι ότι η εκπομπή αυτή άθελά της θέτει επί τάπητος, όχι μόνο την ιστορία του 1821, αλλά προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία υπέρβασης της καθηλωμένης συνείδησής μας. Και αν δεν αλλάξει η συνείδηση του κάθε πολίτη, η κάθοδός μας θα συνεχίζεται.

Το δεύτερο έλλειμμα Παιδείας

Το δεύτερο έλλειμμα Παιδείας

Διαφωνώ με το άρθρο...παρολαυτά το ανάρτησα...

Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011

2o επιστημονικό συνέδριο Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

"Τεχνολογικές Εξελίξεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην ΤΕΕ.
Καινοτομικές δράσεις και προοπτικές ανάπτυξης"

14 & 15 Οκτωβρίου 2011
Πρόσκληση
Αγαπητοί φίλοι,
έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε ότι ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) της ΑΣΠΑΙΤΕ, μετά την επιτυχία που είχε το 1ο Συνέδριο που διοργάνωσε τον Δεκέμβριο του 2009, διοργανώνει το 2ο Επιστημονικό του Συνέδριο με θέμα:
"Τεχνολογικές Εξελίξεις και Διδακτικές Εφαρμογές στην ΤΕΕ.
Καινοτομικές δράσεις και προοπτικές ανάπτυξης".
Το Συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Διοικούσας Επιτροπής της ΑΣΠΑΙΤΕ και θα πραγματοποηθεί στις 14 και 15 Οκτωβρίου 2011, στις εγκαταστάσεις της Σχολής στην Αθήνα.
περισσότερες πληροφορίες: http://www.aspete-sep.gr/prosklisisynedriou

Τα ιστολογία

'Τα ιστολόγια ως εργαλεία μάθησης και συνεργασίας" μια εργασία αναρτημένη στο blog του φίλου Σωτηρούδα Βασίλη  : http://edu4adults.blogspot.com

Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

επίκαιρο

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ: «Μεταξύ δουλείας και δουλείας δεν υπάρχει καμία διαφορά. Με το να κάμεις μια επανάσταση και αποτινάξεις το ζυγό, δεν έκαμες τίποτα. Το ’21 αυτό έκαμε. Το να μην ξαναεμπέσεις σε ζυγό – αυτό είναι επανάσταση.»