"Enterrement à Ornans" (Κηδεία στην Ορνάν)

αισχύλου-ορέστεια

''...Τι έγινε μετά δεν είδα, μα κι αν το είδα δεν το λέω. Αυτό που θα συμβεί όταν συμβεί,θα το γνωρίσεις...μην κλάψεις απο πριν για κάτι που δεν ξέρεις, με το ξημέρωμα θα ρθεί το μέλλον μην φοβάσαι, και όλα θα γίνουν τότε και θα τα μάθεις όλα..'' Aισχύλος-Ορέστεια

Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

Σχεδόν 180.000 tweets κάθε ημέρα στην Ελλάδα

Σχεδόν 180.000 tweets κάθε ημέρα στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της InNews, οι ενεργοί χρήστες του facebook στην Ελλάδα ανέρχονται σε 1.500.000, οι ενεργοί χρήστες του twitter σε 85.000 και οι ενεργοί χρήστες του YouTube σε 340.000. Ειδικότερα, οι Ελληνες αναρτούμε περί τα 180.000 tweets, 240.000 status updates και comments στο facebook και περίπου 50.000 comments και videos στο YouTube. Την ημέρα!
Παρά την αλματώδη διείσδυση των κοινωνικών δικτύων στη ζωή και την καθημερινότητα του μέσου Ελληνα, ωστόσο, οι εγχώριες επιχειρήσεις παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αμέτοχες. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Manpower, μόλις το 10% των εργοδοτών στην Ελλάδα διαθέτουν επίσημες πολιτικές για τη χρήση των social media. «Οι ελληνικές εταιρείες επιδεικνύουν αξιοπρόσεκτη αντίσταση στις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα, λόγω του Διαδικτύου», σημειώνει στην «Κ» ο συγγραφέας και μπλόγκερ Μανώλης Ανδριωτάκης, ο οποίος μετέφρασε για το ελληνικό κοινό το περίφημο «Τι θα έκανε η Google;» του Τζεφ Τζάρβις. «Στις περισσότερες περιπτώσεις, για παράδειγμα, οι ελληνικές εταιρείες δεν απαντούν σε αρνητικά ονλάιν επικριτικά δημοσιεύματα, αρνούμενες να μπουν σε διάλογο με το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Στη νέα εποχή, όμως, η έξυπνη κίνηση είναι να εμπλέξεις τον κόσμο στην παραγωγή του προϊόντος ή του περιεχομένου σου». Οπως αναφέρει, αντίθετα με τον τρόπο σκέψης που έκανε την Google την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην ιστορία, οι καταναλωτές στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται ακόμα και σήμερα σαν μια παθητική μάζα, η οποία μπορεί να «καταπίνει» χωρίς αντίρρηση τα μηνύματα που επιθυμεί να εκπέμπει κάθε φορά η εκάστοτε επιχείρηση. «Αυτό που δεν αντιλαμβανόμαστε είναι ότι, με δεδομένα τα εργαλεία που είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους, ο “διάλογος” μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών δεν είναι προαιρετικός, είναι υποχρεωτικός. Εάν τον παρακάμψουμε, η ζημιά για μια επιχείρηση μπορεί να είναι τεράστια. Ομως, φαίνεται ότι είμαστε λίγο λιγότερο διορατικοί από ό,τι επιτάσσει η εποχή», καταλήγει ο κ. Ανδριωτάκης.
Αναδημοσίευση από την Καθημερινή 19/11/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.